آتزوری در نیمه نهایی- ایتالیا 4-2 انگلیس(ضربات پنالتی)
 
درباره وبلاگ


دوستان این وبلاگ ، عاشقانه است! عاشقا بیایید! از عاشقای دل شکسته تا عاشقا و هوادارای فوتبال !!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 45
بازدید کل : 18443
تعداد مطالب : 55
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


هم قفس




 

ایتالیا از همان ابتدای بازی نشان داد برای پیروزی به میدان آمده است. دقیقه 3 دنیله ده روسی شوتی محکم را به سمت دروازه فرستاد که به تیرک دروازه هارت برخورد کرد.

دقیقه 5 این انگلیس ها بودند که به سمت دروازه بوفون هجوم آوردند و جانسون ضربه ای را روانه دروازه کرد اما بهترین دروازه بان قرن مانع از گل شدن آن شد.

دقیقه 14 جانسون با سانتر روی دروازه ایتالیا وین رونی را صاحب توپی کرد که او با ضربه ی سر توپ را از بالای دروازه بیرون زد.

دقیقه 17 بازی روی ضربه آزادی که شکل گرفت پیرلو برخلاف همیشه ضربه ی جالبی به توپ نزد. اما دقیقه 25 آندره آ پیرلو با یک پاس استثنائی بالوتلی را صاحب توپ کرد اما او در یک موقیعیت تک به تک قرار گرفت و جان تری مدافع سر سخت بریتانیی توپ را دفع کرد.

 

دقیقه 32 مونتولیوو پاسی را برای ماریو بالوتلی فرستاد و او هم ضربه ی چکشی زد که هارت آن را گرفت. اما انگلیس ها روی ضد حمله صاحب موقعیت شدند وین رونی به ولبک پاس داد اما او به بیرون زد.

دقیقه 41 هم روی سانتر پیرلو و با پاس کاسانو بالوتلی موقعیت دیگری برای گلزنی بدست آورد اما بازهم بی نتیجه بود. او دقیقه 43 نیز شوتی را به بیرون زد.

در دقيقه 65، والكات توپي را درون محوطه جريمه ايتاليا سانتر كرد و يانگ با يك ضربه محكم دروازه بوفون را هدف گرفت اما توپ او پس از برخورد با مدافعان ايتاليا راهي كرنر شد.

دقیقه 81 دیامانتی که تازه به زمین آمده بود با پای چپ شوتیرا بهسمت دروازه بریتانیایی ها فرستاد  اما جو هارت توپ او را گرفت.

دقیقه 89 هم نوچرینو با پاس مارکیزیو ضربه ای زد که  گلن جانسن با تکلیبه موقی مانع گلزنی آتزوری ها شد. به این ترتیب در 90 دقیقه بازی0-0 شد وبازی به وقت اضافه کشیده شد.

اما در وقت اضافه هم ایتالیاییها که کاملا بازی را در دست داشتند موفق به گلزنی نشدند و سرنوشت دو تیم به ضربت پنالتی کشیده شد. پنالتی اول را بالوتلی به گل تبدیل کرد. پنالتی اول ابریتانیایی ها را نیزجرارد تبدیل به گل کرد.


اما دومین پنالتی آتزوری را مونتولیوو به بیرون زد. در حالی که وین رونی پنالتی دوم انگلیس را تبدیل به گل کرد.

  

 

سومین پنالتی ایتالیا را ال آرشیتکتو یا همان پیرلو با اعتماد به نفس بالای خودبا یک ضربه ی چیپ دیدنی تبدیل به گل کرد.

اما اشلی یانگ پنالتی سوم انگلیس رابه تیردروازه کوبید .

پنالتی بعدی ایتالیایی هارا نوچورینو گل کرد ولی پنالتی اشلی کول را بوفون گرفت. آخرین پنالتی را دیامانتی تبدیل به گل کرد تا ایتالیا به آنچه حقش بود برسد.

 

 




چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: ::  نويسنده : فرشته